Curriculum Vitae

Læs her om min erhverserfaring, samt uddannelse.

 

 

Navn: Anette Frost
Tlf.:  +45 31 67 63 93
E-mail: AnetteFrostWork@gmail.com
Linkedin profil: https://www.linkedin.com/in/anettefrost
Hjemmeside: www.AnetteFrost.dk

 

Profil:

Jeg har en uddannelse inden for international handel og marketing fra UCN, og 7 års erhvervserfaring.

Mine primære kompetencer ligger indenfor service, herunder kundeservice, kvalitetssikring, support, telefonbetjening og kommunikation både skriftlig og mundtlig.

Som medarbejder og kollega føler jeg et stort ansvar for udførelsen af mine arbejdsopgaver, og arbejder struktureret med et positivt resultat for øje. Derudover er jeg analytisk og med en undersøgende tilgang til nye opgaver. Jeg tænker naturligt ud af boksen og ser muligheder i mit daglige arbejde.

Som kollega, er jeg kendt for mit stærke service gen, min positive tilgang og min evne til at omstille mig og hurtig kunne sætte mig ind i nye systemer, produkter, markeder og muligheder. Jeg deler ud af min viden til brug for andre og jeg hjælper til hvis der er behov andre steder, så vi fælles kommer i mål.

 

Erhvervserfaring:

2019 –      Aktiv jobsøgende hos Powerjobsøgerne

  • Fremme virksomhedernes kendskab til Powerjobsøgerne og tilhørende netværk proaktivt via kaffemøder og messedeltagelse.
  • Udarbejdelse af vejledninger og standarder til brug i hele netværket.
  • Planlægning og afholdelse af jobfremmende aktiviteter.
  • Medlemsregistrering.

2016 – 2019 Seniorrådgiver - Webhelp Nordic

  • Kundeservice og teknisk support.
  • Software programmer som OS X, macOS, iOS, tvOS, WatchOS og tilhørende produkter, inklusiv interne systemer, som logning og booking.
  • Ejerskab på sager mellem kunder og software ingeniører.
  • Dokumentering af tekniske løsninger.
  • Mentor for nye kollegaer under oplæring.
  • Telefonisk betjening med omstilling og teknisk support på software og hardware.
  • Opgaveløsning på både dansk og engelsk.
  • Planlægning af skema og sagsopfølgning på egne sager og sager fra kollegaer.
  • Arbejdsmiljørepræsentant med lovpligtig uddannelse.
  • Daglig brug af købeloven.

2015 – 2016 Salgsassistent hos Arnold Busck

  • Kundebetjening.
  • Kassebetjening/optælling.
  • Vareopfyldning.
  • Arrangere vinduesudstilling.

2014 – 2015 Rengøringsassistent ved Gurlis Rengøring & Pleje

  • Rengøring i erhverv og privat, herunder hovedrengøring.
  • Planlægning og strukturering af egen arbejdsdag.
  • Udarbejdelse af tilbud til nye kunder.

2013 – 2014 Aktiv jobsøgende i HK’s jobklub

  • Tilrettelæggelse og planlægning af jobfremmende aktiviteter.
  • Udarbejdelse af informationsmateriale
  • Udarbejdelse af jobbrochure

2013 – 2014 Tjener – Papegøjehaven

  • Værtinde.
  • Betjening af gæster.
  • Opdækning af borde.
  • Afregning.

2012 – 2013 Freelance konsulent – 2B Networks ApS

  • Udskiftning af hardware udstyr.
  • Netværksoptimering, kabler og porte.
  • QA, sikring adgang til systemer efter opdatering.

2003 – 2012 Træner – Aars svømmeklub

  • Undervisning af børn i alderen 2-12 år fordelt på forskellige hold.
  • Hjælpetræner til vandskrække voksne.
  • Planlægning og strukturering af svømmetræningen tilrettelagt ud fra mølsætninger for de enkelte hold.
  • Evaluering af svømmere og oprykning af svømmere til nye hold.

 

Uddannelse:

2010 – 2012 UCN - PBA i International Handel og Markedsføring (International linje)

Praktik og bacheloropgave hos IEC EDvisory i Bukarest.
Opgaven bestod i at undersøde det danske uddannelsesmarked for muligheden for rumænske studerendes muligheder for at studere i Danmark. Herunder kontakt til danske uddannelse institutioner og interesses for at deltage i årlig uddannelsesmesse og hvordan den optimale planlægning ville være.

 

Erfaring via samarbejde med virksomheder:

  • Projektarbejde og fordeling af emner og stykker i rapportudarbejdelse.
  • Rapport og projekt fremlæggelse.
  • Kildekritisk i projektfasen.
  • Projektorienteret, analytisk og tænker uden for boksen.
  • Risikoanalyse.
  • Teamwork.

 2008 – 2010 UCN - Markedsføringsøkonom

Praktikant og hovedopgave hos Scandinavian Brake System A/S (SBS). Her var opgaven en markedsanalyse af det amerikanske eftersalgsmarked og analyse af daværende og potentielle kunder, inklusiv risikoanalyse.

 

Tillidshverv:

2019 –          Medlem af forældrebestyrelsen i min datters dagpleje

2014 – 2017 Sekretær i TeamX (Frivillig forening)

2012 – 2013 Rekruttér i WoT, online spil

2003 – 2004 Væbnerleder – Ranum FDF

 

Kurser:

2019 Konflikehåntering 
2019 Agil projektledelse med fokus på Scrum
2019 Obligatorisk Arbejdsmiljøuddannelse
2013 DeskTop Publising i virksomheden (Adope Indesign)
2013 Billedredigering i medarbejderens jobfunktion (Adope Photoshop)
2013 Opbygning af virksomhedens website (HTML)
2013 Grafik og tekster til virksomhedens Website (Adope Flash)
2013 Udvikling og vedligeholdelse af virksomhedens webside (Adope Dreamweaver)
2012 LEAN ledelses i praksis - kursus (10 ects) – Act2Learn
2012 Grundlæggende projektledelse – Act2Learn

 

IT færdigheder:

  • Microsoft Office pakken
  • MS Project
  • Microsoft Visio 
  • iWorks
  • Wordpress
  • Tumblr
  • Umbraco
  • Google Analytics
  • OS X, macOS
  • iOS
  • Axapta

 

Sprog:

  • Dansk (modersmål)
  • Engelsk (højt niveau/forhandler niveau i branchen, Handel og Marketing)
  • Tysk (C)

 

Andre personlige oplysninger:

  • mbti profil: ENFP
  • Kørekort til almindelig personbil.
  • Samlevende og har 3 børn med min kæreste Dennis. Matthias på 15 år, Jasmina på 13 år og Leah Sophia på 2 år.

 

Ren straffeattest kan forevises ved efterspørgsel.

Referenceinformation fremsendes ved forespørgsel.